We hebben in oktober 10 fantastische dagen beleefd in Casa Azmira del Mar.
Carina en Filip ontvingen ons op de luchthaven (wat een service !) en zijn zeer klantgericht. Lanzarote is een mooi, authentiek eiland. We hebben prachtige wandelingen gemaakt én vooral genoten van de prachtige 'erfenis' van César Manrique… echt de moeite waard. Conclusie: warm (letterlijk en figuurlijk) aanbevolen ! Bedankt Carina en Filip
Guestbook
‘
’
Leave a Reply