Guestbook

Guestbook

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Linda Accou from gullegem wrote on 1 June 2021 at 13:29
6 jaar geleden logeerden we in Casa Helena del Mar met onze oudste kleindochter, dit jaar logeerden we in casa Azmira del Mar met onze jongste kleindochter. Wij hebben alleen maar goede herinneringen . Beide huisjes zijn super : smaakvol ingericht, ruim, netjes !. Het verwarmde zwembad in Casa Azmira del Mar vonden we een extra, zelfs de dagen dat het wat frisser en winderig was ! Onze kleindochter genoot met volle teugen . De service die Carine en Filip bieden is niet te evenaren : we werden opgehaald aan de luchthaven. Zij regelden de huur van een auto wat ons heel wat rompslomp bespaarde. ! De Paella die ze klaarmaken is een aanrader : zo lekker aten we nog nergens paella ! Ook de ligging is voor ons top: niet in het drukke toerisme maar toch dicht bij alles. We kunnen alleen maar in superlatieven praten en daarbij overdrijven we helemaal niet ! bedankt Carine en Filip . Patrik, Linda en Juna
Please wait...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>