Wow!!! Prachtig ingericht huisje met geweldig zicht op de oceaan!
2 weken hier verbleven in april.
Gans het jaar is het hier heerlijk vertoeven. Kortom een aanrader!!!
Guestbook
‘
’
Welcome to Casas del Mar - Lanzarote
‘
’
Wow!!! Prachtig ingericht huisje met geweldig zicht op de oceaan!
2 weken hier verbleven in april.
Gans het jaar is het hier heerlijk vertoeven. Kortom een aanrader!!!
Leave a Reply