Eerste keer in de Casa Esquina del Mar. Een fantastische ontdekking! Prachtige, rustige en sfeervolle locatie! Aangename eigenaars en lekkere eten en ontspannende fysiotherapie. Zeker een herhaling vatbaar. Dikke Merci Carine en Filip voor een mooie ontvangst.
Guestbook
‘
’
Leave a Reply