We beleefden in december een heerlijke week in Casa Azmira Del Mar met onze dochter en nichtje. Ruime woning en buiten ook veel ruimte. Bbq op kerstavond 🙂 We genoten van het zwembad en van de rustige omgeving. Heel sympathieke eigenaars die vlot bereikbaar zijn, al hadden we geen hulp nodig, alles was perfect. We willen zeker terugkomen!!
Guestbook
‘
’
Leave a Reply