Wij zijn na twee maanden in het fijne casa Helena del mar vakantie gevierd te hebben weer thuis en denken met veel genoegen terug aan het heerlijke huis aan de oceaan.
Niet te vergeten de gastvrijheid en behulpzaamheid van Carina en Filip.
We komen ook zeker terug zoals afgesproken. Een aanrader voor iedereen die vakantie wil vieren in een rustig dorpje.
Guestbook
‘
’
Leave a Reply