Carina en Filip, bedankt voor de heerlijke vakantie die wij hebben kunnen genieten ik Casa Azmira. We hebben met volle tuigen genoten van het huis en de omgeving. Perfecte privacy en erg ruim. Van alle gemakken voorzien. Dit was onze vierde keer op Lanzarote maar wel het beste verblijft.
Guestbook
‘
’
Leave a Reply