Wat een prachtig eiland met super mooie architectuur dankzij Manrique.
Terug in ons gehuurd huis konden we volop genieten van het zwembad en relaxen. Ook de Paella en het ontbijt waren zeer verzorgd. Ook super gemakkelijk is het gebruik van de auto, waardoor we geen tijd verspeelden bij een verhuurbureau. En wat een extra luxe gehaald en teruggebracht worden naar de vlieghaven. Bedankt Filip en Carina
groetjes van Bob, Christine, Dimi en Inge
Guestbook
‘
’
Leave a Reply