Chris en Conny uit Nieuwpoort
4 tot 19 september
Wat hebben we weer genoten van ons verblijf in casa Helena
Heel mooi huis alles is aanwezig , je kan alles vragen aan Filip en Carine niks is hun teveel .
Genieten van de lekkere gerechten door Filip klaargemaakt . En ons zalig laten verwennen door Carine , massage of Gezichtverzorging moet je zeker doen , een aanrader !!!!
Tot volgend jaar 😜
Guestbook
‘
’
Leave a Reply