Een verblijf in Casa Azmira voelt ondertussen als thuiskomen.
Het is de 4de keer dat we verbleven in Casa Azmira.Telkens opnieuw is het genieten van de absolute rust en privacy, perfect gelegen op een paar stappen van de oceaan en ver weg van de drukke hotels en playa's in het zuiden.
Voor ons is het een onmisbare traditie geworden om zalig te ontstressen en de lange Belgische winter uit te wuiven.
Natuurlijk komen we volgend jaar terug.
Guestbook
‘
’
Leave a Reply